Tuesday, May 17, 2011

Airis Ammara

April 2011

Airis Ammara's Invitation Card

Airis Ammara, untuk Majlis Aqiqah & Cukur Jambul. Baby girl, mesti la pink kan... hehe... Masa mummy Airis BBM aku mintak tolong design card ni dalam ujung March or awal April aku xbape henggat sangat biler, tp yg pasti betol2 time tu aku baru sangats settle ngan party Ryan... memang sedang2 sangats timing die.... pas Nelly BBM tu, aku trus jer mengadap PC buat2 ape yg patut... idea tu kene carik2 ler sket... sebab sangats la payah nak kunjung singgah kat pale ni.


Alhamdulillah, buat mase ni memang sume 'customer'2 aku sangats tidak cerewet. itu lagi menyebabkan aku sangat tekun nak buat keje2 sampingan ni.


jadi, card di atas sinun la design yg telah dipilih oleh Puan Nelly. harap2 die puas hati la dengan hasil kerja aku yg xseberape ni n please tolong jgn menyesal berusan dengan aku erk! sbb aku sangat2 suke buat kerja2 mcm ni... tanpa 'customer'2 aku sekalian, tidaklah aku membazir masa muda ku... huahuahua...






3 comments:

  1. bestnya kalo ada seblah awak,really wanna see u doing this!

    ReplyDelete
  2. acu, you can always come here dear :)

    saya tukang gunting je
    ahaks

    ReplyDelete
  3. tp kalau ader owank sebelah saye...
    saye jadik neves la...
    hahaha....

    ReplyDelete