Wednesday, August 24, 2011

Terima Kasih Allah

Pejam celik pejam celik... dah nak raye... cepat betol mase berjalan.... dalam xnak beli baju raye, dapat gak rezeki 3 pasang... Alhamdulillah. agak2 muat lagi ke x erk... hehehe.... kalau longgar kire berjayalah jugak puase ni... kalau xmuat.. adoyai! harapan menggunung if Allah swt terima segala amalan di bulan yg berkah tahun ni... tinggal baki 4 hari jer lagi... terima kasih Allah atas nikmat kesihatan & kelancaran sepanjang Ramadhan ini. Alhamdulillah. Esok dah last keje... yahuuu!!! leh siap2 packing utk balik kampung petang raye pertama... harap2 tahun ni dapat jumpe sume pakcik makcik, sepupu sepapat dan anak buah sume.. lame xjumpe... windu!!!! ok... Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 1432. Maaf Zahir & Batin. Berhati2 dijalan raya! =)

9 comments:

  1. selamat hari raya twin, ampun salah silap :)

    ReplyDelete
  2. stakat muka yg bolat je, xyah la... n sain je x yah le wei...

    tulisan slmt hr raya ala tepi tu je... gmbo muka yg beso... ngeh ngeh ngeh... (giler komen kaw2)...

    apa2 pun terima kasih dengan ingatan :D

    ReplyDelete
  3. hahaha...
    letey!
    kalau baby lahir bulan Syawal jer baru leh dapat duit raye tau! ;p

    ReplyDelete
  4. insya allah lahir dlm bulan syawal... syawal kn sebulan... ngeh ngeh ngeh....

    p/s: baki tu terus jd duit raya la... muakakkakakakaka..... ;p

    ReplyDelete
  5. wow!
    pembakian....
    ngeri!
    ca alip bot!!!!!

    ReplyDelete
  6. hahahahahhaha.... gilo la...

    acu, selamat hari raya... farkha jugek... ngeh ngeh ngeh.... ;p

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya farha.. ;)

    ReplyDelete
  8. Hari rate baru seminggu... Rase mcm br sehari.... Huahuahua

    ReplyDelete